03 juin 2011

El' boraine

Ouais, ej' sais, j' n'intinds d'jà em' dire "Bah, la vinguette, ch'est osé comme artique !". Mi j'aros invie d' réponte alors : pas tint qu' cha, ch'est mi de ch' bonhomme à côté là, qu' j'ai invie d' parler, mais plutôt d' choqu'i mette dins s' bouque... Et ouais, après in dira core qu' nou DSK i a pas querre... chés boraines ! Passqu'asteure, vos savez ed' quo qu' j' vas chi vous causer. De l' boraine (quand alle est in tierre) ou de l' teuche (in bos). Bon, j' k'minche par mette de l' leumière su ch' sujet. Eun' boraine ? Ech'... [Lire la suite]
Posté par Jacky Wallart à 18:36 - Commentaires [2] - Permalien [#]

02 juin 2011

Ech' carbon (2)

(Vl'a l' suite... et fin !) "Min Pépé, i s' leva d' cheule vieile cayelle in bos, in lâchant ein tiot râle à l'effort. - T'as d' mau à tin dos Pépé ? qu' j'i d'minda inquiet de l' vire souffere (souffrir)- Oh, té sais, min tiot, tin Pépé, i est mate, i est usé, mais ch'est mi grafe, j' vas moins vite mais j'y arrife core...- Et bein pourquo qu' t'es n' t'arposes mi, hein Pépé ?- Hélas, em' carcasse a n' na vu d' toutes chés couleurs. Cha n'arviendra mi comme cha. Mais parlons d'aute cosse, té veux. J'arviens, resses-là, j' m'in vas... [Lire la suite]
Posté par Jacky Wallart à 12:10 - Commentaires [1] - Permalien [#]